
DORUČOVÁNÍ DO DATOVÉ SCHRÁNKY
Poučení a informace
1. Dostupnost formuláře. Elektronický formulář pro návrh na změnu evidovaných
údajů je uživatelsky
přívětivý a lze ho buď vyplnit přímo v počítači, nebo vytisknout a
vyplnit rukou.
2. Požadavky na podání a identifikaci žadatele.
Formulář musí být řádně vyplněn a odeslán způsobem, který umožňuje
jednoznačnou identifikaci žadatele:
a) Osobně – s podpisem přímo před zaměstnancem
družstva.
b) Poštou (či jiným doručovacím prostředkem)
– s úředně ověřeným vlastnoručním podpisem.
c) Datovou schránkou fyzické osoby –
podpis žadatele není vyžadován.
d) Datovou schránkou podnikatele nebo právnické
osoby – přiložena PDF kopie s úředně ověřeným
vlastnoručním podpisem, případně
kvalifikovaný elektronický podpis.
e) E-mailem – přiložena PDF kopie s
úředně ověřeným vlastnoručním podpisem, případně kvalifikovaný
elektronický podpis.
3. Výjimka z požadavku na podpis. Pokud družstvo již dříve schválilo e-mailovou
adresu nebo datovou
schránku jako preferovaný způsob elektronické komunikace (podle bodu 2
písm. d, e), podpis se
nevyžaduje.
4. Poplatky za vyřízení žádosti. Žadatel bere na vědomí, že činnosti vyvolané
podanou žádostí (pravidelné
zasílání listin) mohou být zpoplatněny podle platného ceníku družstva.
Tyto poplatky jsou součástí
navýšení měsíčního předpisu úhrad a žadatel se zavazuje je uhradit
v plné výši,
5. Neakceptované žádosti. Žádosti, které nejsou podepsány a doručeny v souladu
s výše uvedenými
podmínkami, správcem nebudou akceptovány.
6. Vlastnictví více bytů. Pokud se žádost týká všech bytů, postačí ve formuláři
uvést libovolný jeden z nich.
Jestliže se žádost vztahuje pouze na vybrané byty, je nutné vyplnit samostatný
formulář pro každý
z těchto bytů.
7. Účinnost žádosti pro všechny byty. Žadatel bere na vědomí, že v případě žádosti o
stanovení
preferovaného způsobu vedení korespondence prostřednictvím datové schránky
se tato žádost vztahuje
na všechny byty ve vlastnictví, ať již družstevním či soukromém, bez výjimky.